KOM OG SYNG DIG GLAD!
(Sangcafé i april er rykket en uge frem, fra d. 1. april til d. 8. april)
Den første onsdag hver måned inviterer vi til sangcafé
Læs mere
KOM OG SYNG DIG GLAD!
(Sangcafé i april er rykket en uge frem, fra d. 1. april til d. 8. april)
Den første onsdag hver måned inviterer vi til sangcafé kl. 11.00* i sognehuset.
Vi synger både nye og gamle sange fra højskolesangbogen – og selvfølgelig også årstidens sange.
Ved klaveret sidder kirkens organist Jan Røeboe, som slår tonen an, og sammen nyder vi sangens fællesskab.
Bagefter spiser vi frokost til 20 kr.
Sted: Morten Reenbergs Gård – sognehuset i den gule bygning ved siden af kirken.
Se alle Stege Kirkes aktiviteter her:
*undtagelser kan forekomme, og der er ikke sangcafé i juli.