juni, 2026
Så forsøger vi med endnu et klub arrangement 😀 Denne gang på Sukkerfabrikkens område i Stege. Vi mødes kl.19, foran Rema. Derefter går vi rundt 1,5 times tid på området omkring
Så forsøger vi med endnu et klub arrangement 😀
Denne gang på Sukkerfabrikkens område i Stege.
Vi mødes kl.19, foran Rema. Derefter går vi rundt 1,5 times tid på området omkring Sukkerfabrikken.
Der bliver afholdt en “Photo Hunt” på dagen, men det er frivilligt om man vil deltage i legen 😉 Læs mere herunder.
Der er intet deltagergebyr.
For at tilkendegive sin deltagelse, så trykker man på “Deltager” her i begivenheden.
Hvis der er stemning for det, kan vi tage en kop kaffe bagefter 🙂
De bedste hilsner fra Dorte/Fotoklub Møn
Hvad er en Photo Hunt?
Konceptet går i al sin enkelthed ud på, at “jagte” 3 forskellige motiver. Hvilke motiver det er man skal jagte, får man først af vide på selve dagen. Når vi alle er kommet hjem igen, så udvælger man de 3 man vil indlevere og sender dem til klubbens mailadresse, som er fotoklubmon@gmail.com.
… Læs mere om eventet på linket herunder.